دانلود اهنگ عشق من ازعلی عبدالمالکی

دانلود اهنگ عشق من ازعلی عبدالمالکی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سریر دانلود

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار سایت سریر دانلود ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت کنــید

  • آخــرین مطــالب
  • مطالب پربازدیــد
  • مطالب تصــادفـی

دانلود فایل باکیفیت320

دانلود فایل باکیفیت128

 

 

متن اهنگ عشق من ازعلی عبدالمالکی

 

چی باعث شده چشمات اشکی بشه

چی تونسته بغض تو رو بشکنه

عشق من

تمام خوشی های من مال تو

تمام غمای تو سهم منه

عشق من

چی باعث شده اینجوری دلخوری

چی میخوای بگی حرفاتو میخوری

عشق من

چی باغث شده خسته ای از همه

تو حرفات یه دنیا غم و ماتمه


سایت رسمی سریر دانلود GAzBOr.Ir
بازدید : 4324 |
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: